zaterdag 9 augustus 2014

Ook in de ban van de v-stitch!

Het zal je misschien niet ontgaan zijn: de v-stitch is helemaal hip en happening in de blog- en instagram wereld!

En dus wilde ik het ook wel eens proberen. Waar de meeste mensen aan een deken begonnen, leek me dat toch iets te veel van het goede op dit moment (ik heb tenslotte al 2 dekens onderhanden die ook nog een keer af moeten). Dus ik koos voor iets kleiners:






Een nieuw zakje/hoesje voor mijn zonnebril! 

Gehaakt met Drops Paris en haaknaald 4mm. Ik gebruikte Le Monde de Sucrette's v-stitch patroon.

En ja hoor.. Dat smaakte natuurlijk naar meer! Heel verslavend die v-stitch -- nu snap ik waarom zoveel mensen er mee bezig zijn. En het ziet er natuurlijk ook heel mooi uit. :)

Een nieuwe hoes voor mijn iPad Mini bleef niet lang uit:







Ik heb hier alleen de beige kleur vervangen door grijs. Ik vind ze allebei even mooi. :)

1 opmerking:

  1. super gave steek, deze staat op mijn to-do list!
    en je hebt er een volger bij!

    kijk eens ook op mijn blog..

    groetjes Tabitha

    mijnhaaksels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen