vrijdag 27 juni 2014

Mandje

Een lekker projectje voor ff tussendoor: een mandje


Gehaakt met Catania Grande. Ik had er al veel over gehoord, dus toen alle Catania's in de aanbieding waren bij Wolplein heb ik een paar kleurtjes ingeslagen. En ik moet zeggen het valt absoluut niet tegen. Sterker nog, het is gewoon hele mooi katoen. Ik was al bekend met Drops Paris, maar dat wil nog wel eens snel splijten (ook als je werk af is), en dat doet CG veel minder. En het heeft ook nog eens een mooie glans. Ik ben verkocht!


Dit was de eerste keer dat ik de crab stitch gebruikte. Dat is wel ff wennen hoor! Maar ik vind het resultaat wel mooi; geeft het net even een nettere afwerking.


Heerlijke kleurtjes toch! Mijn favorieten op het moment.

Ik heb trouwens dit patroon gebruikt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten